julkalendern lucka nr 16 - detta ångrar jag

Under lucka nr 16 hittar vi: detta ångrar jag.
Ångrar egentligen inte så mycket som jag gjort, mest småsaker. Men det finns saker jag ångrar att jag inte har gjort. Det är att jag inte såg till och resa efter studenten, hade gärna jobbat som Au-pair någonstans innan jag började på Universitetet. MEN, jag ångrar inte att jag började plugga - det är nog det bästa jag gjort. Jag har skaffat vänner och minnen för livet och en utbildning som känns rätt.


Förresten, vi har JULLOV! Gud va skönt! Kände att jag behövde paus från allt nu och få komma hem ett tag.
Men först ska jag, malin, frida och mickis på filmkväll i "ägget" ikväll och se på "tomten är far till alla barnen" och imårrn är det julfest med hakuna matata. På lördag åker jag hemåt. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0