Julkalendern lucka nr 13 - mina drömmar

Under lucka hittar vi: Mina drömmar.
Då vill jag inte berätta om vad jag drömmer på natten (sjukt ointressant) utan berättar hellre om mina drömmar här i livet. Jag är en riktig Svensson Svensson om jag får säga det själv. Jag drömmer inte om så mycket.

Min allra högsta dröm är att skaffa barn. Drömmer även om att gifta mig, köpa ett fint hus, köpa en hund, jobba på en skola jag trivs på, åka på utlandsemestrar varje sommar/vinter men framförallt att jag och mina nära och kära ska få vara friska!

Så snälla gud (tomten?), jag ber inte om så mycket (inga miljoner, nobelpris eller lyxiga bilar) utan helt vanliga saker, jag kan väl åtminstone få något av det jag önskar mig?!



Utlandssemester varje sommar/vinter? Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0