Julkalendern lucka nr 1 - om mig!

Som ni nog vet så heter jag Karolin. Jag är 24 bast fyllda och bor för närvarande i Karlstad.
Från början är jag från metropolen Skövde. På gymnasiet gick jag Handelsprogrammet och flummade runt i 3 år med mina underbara Elin och Frida + en massa mer roligt fölk. Nu för tin så läser jag till lärare, och har bara ett år kvar.
Jag är riktigt skoltrött, men jag älskar ändå att gå i skolan - mina klasskompisar är fantastiska! De gör mig glad varje dag!

Jag älskar att bjuda på mig själv och tycker att självdistans är en sjukt bra egenskap. Livet blir så mycket enklare om man kan driva med sig själv. Jag skrattar ofta och mycket, ses och hörs och är nog allt en liten pajas.
Läraryrket passar mig perfekt - jag tycker om att bestämma och att stå i centrum (och barn förstås).. ;)

Har precis tagit slut mellan mig och min sambo som jag varit tillsammans med i 4 år. Vi är/var förlovade och han var min första riktiga kärlek. Jag är självklart väldigt ledsen över detta, men som tur är så har jag så himla fina vänner och familj som stöttar mig.
Vad som kommer hända i mitt kärleksliv framöver står skrivet i stjärnorna!

Har två små ögonstenar här i livet och det är mina syskonbarn Alva och Simon, 4 och 1 år gamla. De är hur goa som helst <3





Jag och en tomte (det är ju julkalender)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är underbar gumman :)

2010-12-03 @ 14:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0