Julkalender

Snodde denna från spiderchick (min favvoblogg), och tänkte liva upp både mig själv och er med och ha en liten julkalender. Ni mina vänner som oxå har blogg kan väl göra samma?
Det är bara att coppa som Spider sa ;)

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – En länk
Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – En länk
Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Min tro
Dag 09 – Mina bloggfavoriter
Dag 10 – Mina syskon

Dag 11 – I min handväska

Dag 12 – En länk
Dag 13 – Mina drömmar

Dag 14 – Min första kyss

Dag 15 – En länk
Dag 16 – Detta ångrar jag

Dag 17 – En länk
Dag 18 – Det här upprör mig

Dag 19 – Det här får mig att må bättre

Dag 20 – En länk
Dag 21 – Min första kärlek
Dag 22 – Min favoritplats

Dag 23 – Det här hade jag på mig idag
Dag 24 – En länk

har ju missat dag 1, men den och dag 2 kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0