Jaha?

En vecka och 2 dagar har gått sen det tog slut. Jag känner att jag så sakta börjar må bättre.
Jag saknar Daniel så det gör ont, allt jag vill är bara att mysa och få ligga nära hela natten. Men det går ju inte.
Än så länge sitter ringarna på, men idag har jag bytt relationsstatus på facebook - ett stort steg.
Imorgon tror jag att jag ska ta av mig ringen. Den har suttit där nu i 3 år. Gud vad tomt det kommer bli på handen. Men jag MÅSTE.

Igår sa en vän till mig: "han kommer aldrig kunna hitta någon bättre än dig iaf.."
Den kommentaren värmde mer än vad ni kan ana. tack!

Nu blir det soffläge, ostbågar och tv resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med, han kommer inte hitta nån som är bättre än dig <3

2010-12-05 @ 15:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0