ge mig motivation!

Fy fan vad jag är trött! Har ingen motivation till att plugga, inte till och träna, inte till nåt egentligen.. Ändå har jag suttit mellan 10 och 14.30 i skolan idag och snart ska jag iväg och träna. Somnade en stund på soffan och nu är jag dödstrött - skjut mig. Vill helst bara kura ner mig under täcket och se på film tills jul. Inte hittar jag nån lägenhet heller att bo i. Suck. Vilka I-landsproblem. Ibland önskar jag att det inte fanns några barn i Afrika - så jag bara kunde tycka synd om mig själv, nu finns det alltid någon som har det värre än mig (känns iofs rätt så bra ändå..) Malin - det kommer bild på sidecuten senare ;) Håll till godo! Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag väntar med spänning, älskling!

2010-12-01 @ 20:15:09
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0