Fredagkväll - tacokväll

Igår kväll så hade vi tacoskväll hos Johanna. Det var jag, Jennie, Hanna, Johanna, Martina och Li som var med.
Självklart såg vi även på idolfinalen, och enligt mig vann rätt person ;)
Dessutom proppade jag i mig (som vanligt) en massa godis, chips och cheesballs. Mumms!

Roligast på kvällen:

Jennie: Om minna Minnah vinner så tänker jag göra nåt busigt!
Martina: Jag vet! Du kan kasta snöbollar från balkongen på folk som går förbi!
Jennie: NEJ! Inget dumt..
Jag: Eller så kan du springa in till grannen och säga nåt roligt!
Martina: Eller smsroulette!
Jennie: Men jag tänkte typ.. stå på en stol eller nåt..

haha! jennie du är ju för söt :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0