Flyttdags!

Jag har hittat boende! Är så himla glad!
men, det är inte en lägenhet. Nej, det är ett hus. Eller rättare sagt en gäststuga.
Den ligger på marieberg - som är ett jättemysigt område nära till vattnet, skogen och bara några minuter från centrum. Den är dessutom 54 kvm stor. Skönt. Dessutom har jag lite trädgård - precis som jag alltid önskat. Är egentligen ingen lägenhetstjej.

Flyttar in direkt efter jullovet, vilket ska bli sjukt skönt för nu börjar det bli fruktansvärt att bo ihop med Daniel.

Har dessutom klarat av mitt första cellprov utan att svimma ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va härligt! Grattis! :)

2010-12-06 @ 22:13:34
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Annso

Skönt att boendesitutationen löste sig för dig. :D Maarieberg är juh ändå ganska nära stan och ett väldigt fint område.

Ska man säga grattis till cellprovet? ;) Duktig tjej iaf.



Ha en fin dag och snart är jullovet här.

2010-12-07 @ 07:43:27
Postat av: Frida

Skönt :) Usch, cellprov, det måste jag också göra snart, men drar mig fört. Kraaam

2010-12-07 @ 15:01:31
URL: http://friiiidas.blogg.se/
Postat av: Elin

Inflyttningsfest snart då ;)

2010-12-07 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0