VISNING

Lägenheten idag var tyvärr sådär.. vi får nog leta vidare..
Nästa vecka ska vi på tre visningar, så ni får hålla era tummar, för nu börjar vi bli trötta på att leta!
Känns som att det alltid är nåt fel.. idag var köket lite för gammalt o slitet, och kök kostar ju så mycket att renovera tyvärr.. men dom tre nästa vecka var det nytt kök i ;)

Har varit på ett svettigt spinningpass oxå.. det tog ordentligt på benen. När jag kom hem hade lillasyster gjort makaroner och köttfärssås, perfekt! Nu ligger hon och kollar på OC, dödstrött efter sin dag på praktiken och jag sitter o surfar lite.. Snart blir det fuskbyggarna och en kopp thé!

Imårrn blir det skola mellan 11-16, boxning kl 17.15 med Mikaela och sen packning inför Skövde i helgen.
Ser framemot att träffa tjejerna på lördag kväll, och att träffa mina underbara syskon och syskonbarn!




Tänker på min Elin! Saknar dig, alltid!

Kommentarer
Postat av: Sofie

så härlig bild =)

2010-04-15 @ 06:52:05
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: elin

åååå huru, jag saknar dig alltid jag med <3 snart får det bli karlstad! puss puss!

2010-04-18 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0