TANKAR

några tankar som ploppade upp i mitt huvud under gårdagens spinningpass:

* det här ska jag nog orka! det är ju bara en timme spinning!
* efter uppvärmningen: oj, har inte själva passet börjat än?
* efter 10 minuter ytterligare: varför, varför, varför gör jag detta?
* när det är dags för återhämtning: åh guuuud vad skönt! prisa gud!
* efter 10 sekunder (känns det som): fan vad fort återhämtningen går!
* vid passets slut: Jag är så JÄVLA duktig, Beach 2010 here I come! Nu åker jag hem och äter hamburgare.. bra där!

nu: Frukost!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahaha..sådär brukar jag tänka på vissa friskispass typ:P

2010-04-06 @ 14:27:38
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0