skulle aldrig..

Jag gjorde nåt som man aldrig ska göra. Jag googlade min smärta.
Nu har jag förmodligen både reumatism, ichias, artros, övervikt och foglossning.
dagens tips: GOOGLA INTE OM SMÄRTOR!!!!!! Det blir inte bättre - snarare värre.

Måste iaf ringa vårdcentralen imårrn och undersöka detta ständiga värkande i mina ben och höfter. Vet inte om jag kommer till skolan då. Synd på en så lärorik vecka, men vi får se..

AJ!

Förresten, tack för alla som hejar på oss i budgivigningen om lägenheten. Visst var den fin? :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan lova att du inte lider av övervikt iallafall, älskling! Hoppas det löser sig =)

Längtar så tills imorgon! Vi måste styra upp en badtripp till Skövde också! =)

2010-04-26 @ 20:55:26
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Annso

Du kan juh iaf stryka övervikt från din lista av sjukdomar. =)

2010-04-27 @ 07:53:05
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0