Rullstolsbasket!

Idag hade vi besök av handikappidrottsförbundet på skolan. De sa i början att vi inte skulle ångra att vi gick dit idag. Det stämde verkligen! Gud vad roligt vi hade, speciellt rullstolsbasketen. Vi skratta så vi grät och fick ont i magen. Stina stog för underhållningen och ramla baklänges med sin rullstol säkert 5-6 ggr. Även en gång framåt (!), något som jag lyckades med lite senare oxå.. snacka om att vilja ha bollen! Jag blir så himla tävlingsinriktad, även fast vi inte ens räknade målen.. :P

Efter detta var det dags för boxning med Mikaela, något som känns nu. Rullstolsbasket och boxning på en och samma dag - jag kommer vara mör imårrn. Men det är det värt ;)





Nu - lyxfällan :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha visst var det sjukt roligt ? Jag har dock så galet ont i ryggmusklerna såhär dagen efter :P

2010-04-16 @ 08:18:50
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Haha, har träningsvärk i armarna idag även om ja inte hade spelat rullstolsbasket innan boxningen.. ;)

2010-04-16 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0