REGN

Idag är det då 1:a april. Det regnar/snöar, det är ett par plusgrader och väldigt mulet.
Jag minns vad jag gjorde 1 april förra året. Jag var på universitet, kungen och silvia var där.. vi stog ute i bara tröjorna och satt och solade mot väggen. Fy fan vad gött det hade varit.
Kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar till det blir lite varmare och all snö försvinner.
jaja. Dagen ser ut såhär:

Vfu, Göra klart Daniels present, Se klart filmen som Daniel hyrde igår - men som jag somnade ifrån, och ikväll fest hos Frida och utgång. Najjs!
Dessutom ska barnen ha Talang på skolan idag. Alltid lika roligt, för de är så duktiga! Och vi ska luras med dem lite ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0