OVÄNTAD

Blev en oväntad kväll igår. Drog som sagt in till stan med Karin och spelade biljard på tables. Karin drack cider och jag Cola. Efter ett par rundor biljard och lite ilska från min sida, så tänkte vi att vi skulle åka hem.
Men på vägen tträffade vi Chile (en vän till Daniel), han var ute och strosade lite och vågade inte gå hem riktigt än för hans mamma hade en dejt hemma. Haha!
Sagt och gjort, vi hamnade på Pitchers där han och Karin söp ikapp och blev klapp-kanon.
Jag hade mycket roligt åt detta, och är ganska nöjd över att jag mår bra idag (de lär inte dom göra :p)
En mycket rolig kväll iaf med mycket skratt!

Idag är jag trots att jag inte drack nåt, dödstrött. Måste tyvärr plugga en del och även handla (fast handla är ganska kul) i eftermiddag blir det boxning med Malin som äntligen kommit hem!




Karin på nyår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0