LUST?

Idag är en sådan dag som jag inte har lust med nåt.
Dagen började med att jag blev försenad. Hade glömt att skriva ut det jag skulle redovisa om dessutom.
Kunde inte sitta i bibblan och jobba med paneldebatten för kursreferenslitterturen som jag behövde var redan upptagen, fick åka hem och sätta mig här istället. Glömde bort att det var tvättid.
Känner mig skitstressad över skolan, jobbet och allt annat.
Dessutom snöar det, jippie!
Fy fan!
Vill egentligen bara dra täcker över huvudet och ta en ny dag, men först ett hårt spinningpass med Malin som äntligen är hemma! (plus att jag ska avnjuta lillasysters pannkakor oxå) Nåt positivt iaf på en skitdag!





Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja det är klart, den ska ju ha en bra planlösning och ligga på rätt ställe också :) mycket bitar som ska på plats ! Håller tummarna för att ni hittar en iaf :D



och du behöver inte känna dig ensam om att vara stressad över alla uppgifter heller, det är nog alla :(

2010-04-21 @ 17:09:48
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0