Halv åtta hos oss?

Min sambo kom med en superbra idé för en stund (det är nästan så jag blir lite stolt).
Jag berättade nämligen att jag är jättesugen på att söka till programmet "halv 8 hos mig", och ikväll tänkte jag göra det. Men, döm om min besvikelse när det stog att man var tvungen att bo i stockholm denna omgång.
Skit!
Då sa Daniel "men ni kan ju dra ihop ett gäng på 4 tjejer o ha en egen halv 8 hos mig"

Gud vilken bra idé tyckte jag! Och självklart blir det jag, Malin, Jennie och Sanna. Om ni vill förstås? ;)
Fatta vad mycket god mat vi ska äta!
Vi kanske tillochmed kan betygsätta varandra och vinnaren får en vinflaska eller nåt :P
Så kom igen nu!

Nu blir det sängen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken rolig idé !! :D

2010-04-29 @ 17:44:57
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0