GRATTIS HANNA

Idag fyller Hanna år, grattis vännen!
Och när någon fyller år ska den självklart firas, vilket vi gjorde igår kväll.
En trevlig kväll med massa godis, skratt, prat och öl! Perfekt! Blev ingen utgång för mig och lillasyster, utan stack hem vid halv 12 eftersom både jag och hon ska jobba idag.

Helgen ser ut och bli riktigt bra! Förutom jobb idag 10-18 då..
Ikväll blir det nämligen middag med Daniel på nöjesfabriken. 9-rätters gratis middag, de ni! Han vann den på jobbet ;) Lite förmåner ska man ju ha ;)
Jag ska äta tills jag spyr!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men tack:) Det var kul att ni kom! :) Och tack för presenten:) Puss

2010-04-23 @ 15:03:44
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0