Gamla minnen...

Håller på och rensar i mina lådor inför flytten och hittade detta:

"Grattis till Studenten Karro, Till min älskade Huru:
Till en början måste jag säga att de här 3 åren inte hade varit de samma utan dig. I ettan kanske vi inte umgicks så mycket, men nu skulle vi inte klara oss utan varandra. Att två människor kan vara så lika varandra, vi är som tvillingar nästan eller ännu värre för vi e ju samma person, haha! Så mycket kul vi haft under de här åren har jag aldrig haft. Å Alltid tänker vi samma saker (iaf nästan) haha! Så mycket kul vi har haft även om vi kanske inte tyckt skolan varit alltför rolig jämt. De "roliga" mattelektionerna, alla "dont" "huru" å veryydoo vi skrikit åt varandra på rasterna. Det finns ingen annan som är som du, ingen jag kan skratta åt precis allt med och ingen jag kan vara så mycket mig själv med som jag är med dig. Hoppas de alltid kommer vara såhär, vi är ju trots allt Huru4ever. Älskar dig! Puss /din Elin"

Åh så fint! Jag blir alldeles tårögd! Älskar min huru <3


Kommentarer
Postat av: Carolajn

det var det jag menade häromdan! huru!

2010-04-28 @ 17:54:14
URL: http://imnotinthistobeaslave.blogg.se/
Postat av: elin

haha sånt där kan du ju inte lägga ut här :P

2010-04-29 @ 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0