Funderat..

Nu har jag funderat länge och väl på om jag ska dricka ikväll eller inte.
Tillslut kom jag fram till att jag skiter i det. Jag ska festa 3 av 4 helger denna månad va de ser ut, så kanske är bra o ta de lugnt en helg? Ska iaf in till stan snart och möta upp Karin och hennes kompis Jessica för ett par rundor biljard och förhoppningsvis en trevlig kväll :)

Dagen idag har varit kanon! Började med ett svettigt pass powerstep, efter detta följde lunch på balkongen, i2-marten med Daniel där det inhandlades nya blommor och martensgodis såklart! Träffade på en del känt folk och hade det mysigt! Efter detta åkte vi till Skåre för att äta supergod middag med Daniels familj.
Nu på kvällen tog vi oss en liten tupplur innan jag skjutsade Daniel till jobbet. Skönt!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0