FANTASTISKT!

Har haft en helt fantastisk dag idag! Dagen började med att jag och Karin åkte in till påskparaden i stan ändå, där mötte vi upp daniels andra syster med hennes lilla familj. Jag åkte karusell med Oskar och inhandlade självklart marknadsgodis. Mums! Efter detta gick jag och Karin på stan en stund, där inhandlades det ett vitt linne och ett par örhängen. Karin köpte sig tre par linnen.
Sedan tog vi en glass på vägen till bilen. Helt underbart väder!

När jag kom hem så letade jag och Daniel efter våra påskägg som vi gömt för varann. Daniel hade tilloch med arrangerat en liten lek. Haha. Jag blev superlycklig när jag hitta mitt, och nu är hälften borta...
Vid 4 tiden åkte vi ut till Daniels syster Pernilla och hennes familj ute i Skattkärr. Vi åkte fyrhjuling och grillade korv med bröd ute i solskenet. Hur mysigt som helst! Lekte en massa med Oskar såklart och myste med lille Erik.
Så söt!
Vid 8 tiden for vi hemåt, dödströtta. Satte oss och kollade på körslaget, där Daniels vän Simon är med och sjunger. Nu har Daniel nyss åkt till jobbet och jag har faktiskt tänkt gå och lägga mig.

Men här kommer ett par bilder från dagen:




Karusell med Oskar (spiderman)



Spiderman i egen hög person ;)




Jag och Daniel åkte fyrhjuling..



Vi åt grillad korv..




och myste med Erik...


GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0