Duktig!

Jag har varit duktig som få idag och kommenterat klart alla mina studiegruppskamraters IKT-arbete, och dessutom nästan gjort klart "jag som pedagog" uppgiften + att jag föreberett lite inför morgondagens musikredovisning. Skönt :) Efter detta åkte jag och Daniel och handlade lite. Ikväll blir det tacosmys här hemma efter att jag, Mickis, Mikaela och Jennie tränat.
Veckan är fullspäckad som alltid, och jag vet inte när vi ska hinna med att tvätta ens.. Det har varit så här i ett par veckor nu, ska bli skönt när det blir lite lugnare! Om det blir det nån gång?

Bjuder iaf på ett par kort från helgen:




Min söta systerson Simon <3



Restaurangbesök med Frida och Elin <3


Nu SKA jag ta tag i disken, suck.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja när ska man hinna leva ens ? :o

2010-04-19 @ 15:01:23
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0