DREAMS COME TRUE!

Åh herregud! Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Drömmar slår visst in!
Från och med torsdag så kommer ett nytt dokumentärprogram börja visas. Och inte vilket program som helst.
Det handlar om *trumvirvel* FAMILJEN BERNADOTTE!
Jag har alltid önskat att Kungafamiljen ska synas lite mer på Tv!

Nu känner jag att min Tv-vecka är komplett. (kanske möjligtsvis mitt liv med) ;)

Måndag: Svenska Hollywoodfruar
Tisdag: Desperata Hemmafruar
Onsdag: Fuskbyggarna
Torsdag: Lyxfällan och Familjen Bernadotte!




Sveriges Vackraste? (som just nu har världens kanske osmartaste pojkvän)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig, detta progamm MÅSTE ses!

Haha, älskling det vore verkligen den ultimata utbildningen förr oss, sekreterare är mitt drömyrke, helst på Dahléns kontor, haha ;)



Har bokat boxningen på söndag =)

2010-04-23 @ 21:44:56
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0