TV-program

äntligen är det dags för alla bra tvprogram att börja, är sjukt länge sen jag satt en hel kväll framför tven. Men faktsikt är det ganska mysigt o skönt. Ikväll ser jag på Unga mödrar, lyxfällan, och grannfejden.
Är ju hemma hos mamma o pappa nu, idag har jag inte gjort så mycket. Sov länge o tog det lugnt på dagen, på kvällen följde jag med till Mikaelas hoppträning på skolan. De var mycket duktiga =)

Imårrn blir det en ridtur på Simone, stan med världens bästa Elin och fotboll och fika med Anna och Elin. På lördag blir det att åka hem till min syster och lille Simon på dagen, på kvällen ska jag träffa kära Frida och på söndag tänkte jag att jag skulle hem till min andra syster och Alva innan jag åker hem.

Härligt att ha fullt upp, slipper jag tänka på att Daniel är JÄTTElångt bort!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag laddar, älskling! Gud vad skön att du har din smart så slipper vi krångla med buss och tågtider =)



Haha, hyfsat pinsam fest de hade i unga mödrar, jag skämdes över bruden i rött :P

Och idioterna i lyxfällan vad ska man säga?!



Puss

2009-09-04 @ 21:46:55
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0