tredje helgen i rad..

idag är det tredje helgen i rad som jag festar.. men roligt har vi =) Nästa helg blir definitivt en vit helg o massa mys med min älskling!! =D
Men ikväll ska vi iaf till Jennie på lite party, efter detta blir det schlagerbaren såklart. Inget går upp mot schlagerbaren =)

Blir inte mycket innan det idag, tänkte ta en promenad i solen sen blir det att duscha o göra iordning sig.
Fick ett sms av Malin i natt:
"Älska egil"
Haha! Tror nog att hon var lite på lyran ;P

Jag är en sån där riktigt sms människa som aldrig tar för mig att radera gamla sms, utan har kvar en massa för att jag tycker om dom. Riktiga feelgood sms. Här kommer ett axplock:

"Ah precis, vad härligt! nej, jag gör inte mycket, ska nog sova jag med jag snart. Förresten när vi hade som tråkigast förut så tänkte jag på ditt skratt och blev på sjukt mycket bättre humör. Puss sötnos" - Ett av de första smsen från Daniel 24 Oktober 2006

"Visst e den, han är ju så jävla sexig så man får orgasm bara av att kolla på han, haha" Frida 18 september 2009, om Patrick Swayse

"Eddie kom o ta mig! Jävlar så SNYGG! Puss Älskling" - Malin 17 September 2009

"tänkte bara berätta att vi fick en son i morse, kl 04:41. 4435 gram och 52 cm lång." Syster Katrin 27 Augusti

"sista kicken är en snus" Elin 24 Maj

"vi love you" Frida 21 Maj

"Jag älskar dig sanslöst mycket gumman! Du är bäst i hela världen! Jag kan inte hitta en bättre tjej än dig smulan! Puss min Vårprinsessa" Älsklingen 14 Maj

"Alva försökte rädda Kalins snögubbe idag" Storasyster Ulle 11 Februari


Haha, ja de finns en del roliga sms.. vill aldrig att en del ska försvinna, men ibland blir det fullt :P

Puss så länge



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja håller med ;)

2009-09-27 @ 21:59:03
URL: http://friiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0