smart karolin, verkligen.

jag mitt DUMHUVUD har tappat bort nyckeln som jag fick på VFU:n.. inte smart.. har verkligen letat överallt men hittar den inte.. så om någon är cynks kan väl du berätta var den finns?

Tänkte ladda upp lite bilder från torsbyhelgen..



Goda chips ;)




Malin och Therese..



Frida och storasyster



Malin trodde hon va cool, för hon hade ett svärd :P



Jag o bästa tjejerna =) (hej dubbelhaka)



Sprutgrädde var poppis denna kväll..



jeltzin, sprite och grädde... :S



som sagt, grädde...



"om man juckar ett juck, så får man ett på köpet"



jag o daniels ex, haha..



förlåt jennie, jag var tvungen ;P

detta kort får avsluta torsbyhelgen..
en mycket rolig helg iaf =D Får vi göra om tycker jag!

Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, älskling jag VAR cool ;)

Du är bäst <3

2009-09-17 @ 20:16:38
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0