Skola

Sitter i skolan nu, har rast/diskussionstimme o tiden går rätt långsamt.. Men vi ska snart tillbaka till klassrummet o visa upp våra fina litteraturcitat ;)
Efter skolan idag ska jag träffa hon jag är kontaktperson åt, o ikväll kanske jag ska på salsa (?) med Hanna. Haha, tänk er mig dansa salsa. Får se hur det blir, för måste vara hemma lite med Rolle med.. Han blir så mycket ensam nu stackarn. =(

Saker jag ser framemot resten av veckan:

* Myskväll med Malin o sleepover
* Fest och marten i torsby med Cyperngänget ;)
* Vara ledig
* Salsa (om det blir av)
* Rederiet comeback

Hörs
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer bli en riktigt KANONHELG! =D

2009-09-09 @ 16:58:59
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Emma & Gerd

Kul att ni kommer upp på lörda! Finns en massa tax-free-sprit som ska drickas upp=)

2009-09-09 @ 19:46:33
Postat av: elin

Gött att Malin får uppleva en riktigt marten :D

2009-09-11 @ 23:26:32
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0