Schlagerbaren och stora killar

Hade en FANTASTISK kväll igår, kvällen började med förfest hos vår klasskompis Emily, där var även: Hanna, Jennie, Jenny och Amanda. Det dukades upp en massa gott, och vi spelade även spel som urartade och jag tror inte vi spelade klart? Vi intog även den o annan drink, och framåt halv 12 tiden bar det av mot stan och vårt älskade Nöjesfabrik. Sedan svängde vi vår lurviga i flera timmar inne i schlagerbaren, vilket var otroligt roligt. INGET slår schalgerbaren. Alltid fantastiskt kul där! =D
Vi var där så länge så vi missade bussen hem, men det blev en taxi med våra nyfunna vänner hem till mig.
men jag undrar fortfarande varför den där STORA drufsen skulle följa med? haha, jag ska alltid vara så snäll.

Var tänkt att det skulle bli lite efterfest, men vi var ganska trötta, och jag o Jennie somnade ganska snart i min sköna säng. Vaknade i "morse" och mådde ingevidare..
Men vi köpte oss varsin kebabrulle och slöade i soffan, vid 3 åkte Jennie hem o nu sitter jag fortfarande i soffan. Inte många knop här idag inte.
Var iaf en otroligt rolig kväll igår!

Lite pics:



jag o världens bästa Jennie



Hanna var glad =)



vi var otroligt snygga i spelglasögonen..Här jenny.



Jennie och Amanda <3



snacka om glada ;)



jennie var poppis på toaletten tydligen, haha, skön bild.



diggar det här kortet..



bjuder på det kortet... (snacka om att vara långt in i dimman)



usch, jag mår verkligen som förtjänat idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0