Mamma o pappa

Sitter hemma hos mamma o pappa, körde hit  vid 18 tiden o var framme 19.40, min lilla bil flyger fram ;)
Tyvärr är inte min lillasyster hemma, men hon kommer imårrn som tur är. Skönt att vara hemma lite, blir ensamt i lägenheten nu när Daniel är i USA. Har iaf pratat med han nu och det var skönt att höra att allt gått bra, var mest orolig. Är fortfarande orolig men känns bättre nu iaf =)

Dagen har tillbringats i skolan mellan 8 och 3 och sen en runda på stan med Malin, blev en ny väska, örhängen, mascara och puder. Kändes bra att göra av med lite pengar ;)
Ser framemot o träffa mina kära vänner och mina systrar i helgen, ska bli mysigt. Speciellt mycket ser jag framemot att träffa lille Simon - det har jag längtat efter!


Min pappa och lille Simon!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Huru

huru hör av dig när du ser detta :) vet inte om jag hinner träffas imorn på kvällen men kan ikväll annars.. ska bara sova lite först :P vi hörs sen! puss

2009-09-03 @ 06:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0