Hjälpsamma vänner

Tänk vad härligt det är med vänner som är hjälpsamma, blir så glad. Nathalie och Andreas kommer snart o ska hjälpa mig att bärga bort min gamla bil som måste flyttas innan denna dagen är slut. Sen blir det pizza =)

Igår kväll var Jennie och Malin här. Vi tonade Malins hår, som ni såg.. Hon känner sig nu som en italienare :P Kollade sen på Idol och lyxfällan o åt en massa.. Vindruvor, chips, ananas, choklad, gurka, dipp... mums iaf! :D
Efter detta blev det ett par rederiet avsnitt o sen var jag skittrött och gick o la mig.

Nu är det 6 dagar kvar tills Daniel kommer hem, o bara så ni alla vet så är jag nästa helg upptagen hela helgen. Längtar skitmycket!



I smögen förra sommaren.. <3
Älskar min prins!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0