Helgen

Helgen var super! Den inleddes med att jag o Malin hade myskväll i fredags. Vi åt fruktsallad och drack cider i mysbyxorna, o vägde upp det hela med en påse ostbågar. Vi gjorde även en otroligt lista, till vår egen dokusåpa (alltså vilka kändisar som skulle få vara med i vår dokusåpa om vi gjorde en)

MIn såg ut såhär:

* Uno (från rederiet)
* Zlatan
* Runar
* Anders Bagge
* Anders Eklund
* Josefin Craaford
* Malin Baryard
* Puma Swede
* Agnes
* Kenza

Som jokrar blev det: från ABBA, Benny och Anne-frid

VI hade otroligt roligt denna kväll, o somnade nog inte förrän halv 4 pga av att vi aldrig kunde sluta prata =)
PÅ lördagen tog vi min lilla bil o drog till Jennie mellan Sunne och torsby, där vi gjorde oss iordning för en riktig utekväll. Vid 8 tiden åkte vi hem till Frida och Emma där det bjöds på sallad med vitlöksbröd o en massa skratt såklart =) Efter en väldigt rolig förfest blev det en förfest till hos en Jonas o lite för sent drog vi till Faktoriet där det var knökat med folk.
En rolig kväll iaf!

Söndagen tillbringades på Marten, inhandlade mig 14 par sockar och Jennie tog hem storvinsten o vann 2 kg toblerone. (avis) men får väl skylla mig själv när jag inte spela nåt :P

Idag har praktiken börjat igen, dock bara en vecka. Skönt med en mjukstart, verkar vara en supergullig klass.

Nu blir det en promenad med Rolle och sen slappning i soffan, är svintrött.

Saknar min Prins.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0