Godmorgon!

Klockan är 8 o jag har varit vaken en timme redan, sa hejdå till min syster som tyvärr åker hem idag. Vi har iaf haft väldigt trevligt, igår blev det en hel eftermiddag på stan. Tyvärr hittade jag inget jag ville ha, förutom ny bodylotion. Tråkigt eftersom jag behövde stövlar.
Kanske ska ta en tur imårrn när lönen kommer? ;)
Blev även en mycket god middag på glada ankan, kycklingsallad med vitlökscreme och bröd. Mums!

Idag har jag ett fullspäckat schema:

* Försöka bli av med vår gamla bil, som måste flyttas innan imårrn. PANIK!
* Plugga
* Tennis med hon jag är kontaktperson åt
* Rollepromenad
* Myskväll med Malin och Jennie.

Nu är det dags att börja plugga ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad jag är uttråkad, hatar att plugga :P



Ser fram emot ikväll, älskling =)

2009-09-24 @ 12:06:10
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0