De bästa <3

Har haft en mysig kväll med de bästa (elin och anna), blev fotbollstittande i Sandhem (som ligger i världens ände) , höll på att frysa ihjäl, det regnade, blåste och var svinkallt.. Men vi överlevde i nästan 2 timmar som tur var! Sen skyndade vi oss till bilen för att sätta på värmen.. skönt!
Efter detta blev det mellanlandning hos Elin för att fixa håret som såg förjävligt ut efter det fina svenska vädret.. Sen tog vi varsin bil in till stan o satte oss på PIms för en supermysig fika. Det är verkligen en höjdpunkt med hösten, att sitta inne på ett fik, snacka skit o äta massa got =D

men men..
NU blir det sängen, ska ligga o lukta på Daniels tshirt tills jag somnar. Pratade med han idag, är inte det minsta avundsjuk :P eller JO! saknar min älskling iaf..

hörs! Puss




före jag städade mickis hus



efter jag städat (hur kunde jag få en så slarvig lillasyster?)



kvällens outfit (känner mig som en 15 årig bloggare, men skit samma) :P



huru <3 huru. Min fantastiska Elin och jag!



så JÄVLA kallt. Elin, Anna och jag <3


Bästa Vänner! <3




Jag är glad jag har er tjejer, vi ska alltid hålla ihop,oavsett om det är MASSVIS med mil mellan oss!

Imårrn ska jag äntligen träffa lille Simon =D

Natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin du var, älskling =)

Hälsa lille Simon från mig <3

2009-09-05 @ 16:27:48
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0