DANIEL

Imorgon klockan 6 åker jag, sofie o madde till Arlanda för att hämta killarna.
Åh, vad jag längtat efter Daniel denna månad. Känns jättekonstigt att han kommer hem imorgon.. Men åh, vad mysigt det ska bli o få pussa o krama honom på flygplatsen imårrn!
Har städat lägenheten nu, o fixat en princesstårta till Daniel, hans favorittårta (har inte bakat själv).. För imårrn ska vi inte göra NÅT. Bara mysa, o prata en massa. Se på bilder o öppna presenter =D Åh, jag kan inte sitta still nu, vill bara att tiden ska gå.
Känner mig som när jag var liten o de va kvällen innan julafton eller sin födelsedag.
Känns lite pirrigt oxå, känns nästan som om man ska på dejt med en kille för andra gången o de har börjat pirra liye sådär i magen ni vet =) Mysigt!

Nu ska jag se klart på Idol, äta upp mina äggmackor, se på efterlyst, ta en dusch o sen hoppa i sängen. Blir en tidig morgon imårrn!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0