Äntligen!

Idag belv jag riktigt glad när jag äntligen hörde något från Daniel, ett litet mail slank ner i min hotmail.

"Hej gumman! Jag har kan inte ringa fran min telefon eller skicka sms eller natt....Jag saknar dig SKITMYCKET. Jag vill verkligen prata med dig, men vi har vart pa vagen under dom senaste dagarna och sen nar vi kom fram hit till New Orleans sa var internetcafet stangt och igar sa var det Labor Day da var allting stangt ocksa! Men jag saknar dig iaf som fan. Och jag hoppas att allting gar bra hemma! Sa du behover inte vara det minsta orolig!

Ar du snall och ringer mor och far och sager att vi inte kan ha hort av oss. For hon var ganska sur i ett sms jag fick!

ALSKAR DIG!!! Puss min prinsessa!"

Så nu har vi pratat i telefonen, o det var mycket skönt!

Ikväll var jag på bio med Jennie och Malin, vi såg BECK, helt okej tyckte vi =) Mysigt med bio och godis iaf :)
Efter detta kom Sofie förbi en sväng o drack lite thé.
Nu blir det snart sängen

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0