3 dagar kvar!

Nu är det bara 3 dagar kvar tills Daniel kommer hem, på torsdag klockan 11 landar dom i Stockholm! Så tidigt torsdag morgon åker jag, sofie o madde till arlanda.. kommer nog vara sjukt glada på vägen dit.
Pratade med Daniel igår kväll, o stackarn har blivit jättesjuk, hostar o har feber.. jag hoppas verkligen att det inte är svininfluensa! Tycker synd om honom som inte kan njuta de sista dagarna på semestern.. Jag vet ju hur det känns liksom! Men så är det ju alltid lite extra synd om killar när dom är sjuka, daniel blir som ett litet barn :P Önskar jag fick ta hand om honom.. <3

Men nu sitter jag iaf o kollar på nyhetsmorgon o har precis ätit frukost, skolan börjar inte förrän 10 idag, skönt med lite sovmorgon, för resten av veckan lär det bli tidiga mornar.
Nu måste jag borsta tänderna, å sen åka.
Hörs!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0