VFU

Imårrn börjar VFU:n igen, det ska bli spännande tror jag.
Just nu är jag rätt trött o känner inte för att gå upp halv 7 imårrn, men jag är väl snart inne i de igen o då är det dags för helg igen.
Daniel börjar även att jobba imårrn igen, skönt. Skönt att ha rutiner om dagarna och jobba ungefär samma tider.

Min söndag har varit superskön, var ute o tog en promenad till affären förut och fixade god mat och snacks till kvällen. Vi har precis ätit potatisgratäng med kyckling och vitlöksbröd och ikväll blir det chips, gurka och morötter med dipp. Mums!

veckan ser ut såhär:

måndag: VFU start. umgås med hon jag är kontaktperson åt.
tisdag: VFU. Tisdagsmys med Malin =D
onsdag: VFU
torsdag: VFU och banken
fredag: VFU och fredagsmys. Någon som vill fredagsmysa med mig? :)
lördag: grilla i skogen om bra väder, maskerad och utgång på kvällen
söndag: slappdag =)

nu ska jag slå mej ner i soffan o daniel ska lära mig spela tvspel (hua)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0