Uppskjutet..

Tyvärr blev min tatto uppskjuten tills imårrn, men nu får jag den ju precis som jag vill ;)
Teckningen/designen var så HIMLA fin!

Igår kväll var det iaf dags för tisdagsmys med Jennie och Malin igen. Igår blev de hamburgare med pommes och ostbågar, och ett sjukt bra avsnitt av despret, som vanligt! :D
Idag är det dags för en massa plugg, diskning, promenad, handla och umgås med min kära sambo.
Nu ska jag sätta igång o försöka bli klar med min observationsuppgift.

Pappa, om du läser detta: Min kompis Jennie vill hälsa på dig på jobbet. Hon tycker att kossor är så söta :P

hörs sen!
Puss



I helgen ska jag träffa min Anna! <3

Kommentarer
Postat av: Bästis

Skall bli jätte kul att ses och PRATA AV sig! Saknar dig, men snart är det lördag då ses vi=) JIPPI!

2009-10-28 @ 16:19:36
Postat av: jennie

haha.. det vill jag faktiskt, skulle va kul :)

2009-10-28 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0