MYSPYS

Nu blir det riktig myskväll för mig och Daniel, vi har hyrt en film "the boat that rocked" och ska göra nyponsoppa med glass och biskvier. Mycket gott!
Har precis kommit hem från en runda på bergvik, där jag inhandlade mig ett par mysiga tumvantar, såna med bollar =D

Idag är det även FRIDAS födelsedag, grattis till dig gumman. Längtar till er födelsedagsfest! Vi ska ha skitkul! Som alltid när vi festar ihop ;)

Imårrn blir de skola, sen lunch med min basgrupp på stan och fredagsmys med Malin och Frida.




Pusspuss!




Förlåt Frida, men detta kortet var det enda jag hittade på dig när du inte har en hand framför ansiktet :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack :) Hahaha vilket hemskt kort.

Jaa d ska bli väldigt kul att festa

ihop :) Puss

2009-10-15 @ 20:13:05
URL: http://friiiidas.blogg.se/
Postat av: Bästis

Skall bli kul med PARTY när du kommer hem! Saknar dig tjejen! Hoppas du har en bra fredags mys kväll=)

2009-10-16 @ 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0