Musik

massa musik i skolan idag, va himla roligt faktiskt =)
nu blir det en film med Daniel o lite choklad, o sen någorlunda tidigt i säng för att kunna utnyttja min lediga dag till fullo imårrn.

* Stan (köpa ett par billiga gympadojor)
* Städa bilen
* Packa till Skövde
* Tennis med hon jag är kontaktperson åt
* Boka tatueringstid
* Åka till Skåre o hämta mina utklädningssaker
* Plugga

Nu blir det mys! Mysigt o se på film o ligga inne när det blåser o är kallt utanför.
Ska nog tända ett par ljus tror jag..

Hörs! Puss




Längtar till min nya tatto =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååhh va skoj, va ska du tatuera?

Vill oxå :)

Puss <3

2009-10-07 @ 22:05:48
URL: http://friiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0