Maskeradfest och nöjesfabriken!

Gårkvällen var lika fantastisk som alltid när man festar med Malin och Jennie.
Konstigt att vi ALLTID har så roligt?
Förfesten hos Carro var jättelyckad, och alla var så fina i sina kläder o utstyrslar :P
Spelade även in ett roligt röstklipp på min mobil på vägen hem.
"säg att du gillar att äta korv"
"ja, min fuhrer" hahahahaha!

Här kommer några bilder från kvällen:



Aloha!




Hanna, katrin och emily var lite mer läskiga än vi var! :P



Hawaiibrudarna..



Jag var seriöst rädd för denna kille...



Förlåt Jennie :P



Tog inte så mycket kort igår..
Kan bero på att det var så roligt :P
Idag ska jag slappa hela dagen låååång.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0