Lillasyster har blivit stor..

Min lillasyster har gått o skaffat kille. Herregud! I mina ögon är hon fortfarande 3 år och går i blöjor.
Tyvärr är det inte så. :P

Jag o min storasyster Katrin har iaf kommit på tre frågor som vi ska ställa honom när vi träffar honom.

1. Har du några könssjukdomar?
2. Vad använder du för kondom?
3. Hur många tjejer har du haft innan Mickis?

haha! Nä, vi ska vara snälla mot honom. Men jag funderar starkt på att göra som Malin gjorde när hennes lillebror hade en tjej på rummet, banka på dörren o skrika "sex är farligt!!!!"
HAHA!
Jag är faktiskt glad för min lillasysters skull, men jag är rädd om henne. Ingen kille ska få göra henne illa!
LÄngtar tills jag får träffa honom iaf!

Ska snart iväg till stan o träffa Anna och Bettan, o sen blir de party ikväll. Ska bli superkul!
Sista helgen de är fest på en månad nu ;)

Ha en superlördag! Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha stackars kille :P

2009-11-01 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0