Kanelbullens dag

Självklart har jag ätit kanelbulle idag.
Jag o Plutten köpte oss en påse kanelbullar, åkte hem o Daniel stekte supergoda pannkakor o sen åt vi kanelbullar till efterrätt.
har haft en supermysig söndag, med sovmorgon o mys, kollande på lägenhet, stan o kanelbullar som sagt. =)
Blev inget med lägenheten, vi kände att den var sådär o vi hade svårt för att passa in oss själva där.
Men vi är riktigt sugna på att flytta nu, helst skulle vi vilja köpa en lägenhet. Men tyvärr är det lite svårt att få lån när jag pluggar o Daniel inte har fast jobb.
Men på nåt sätt ska det väl lösa sig.

Känner ett sug efter skolan nu igen, har inte vart nåt motiverad alls på ett tag, men efter daniel kommit hem känner jag mig mer motiverad konstigt nog.
hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0