Hawaiitema!

Efter en tuff vecka på VFUn var jag helt slut igår kväll.. Jag har haft det jättekul på VFUn, barnen är jättegoa, men krävande. Igår kväll var det iaf dags för fredagsmys med Daniel o hans föräldrar. Det blev tacos, ostbågar och Idol.
Sen skulle jag o Daniel se en film, men jag var så jävla trött så jag somnade hela tiden, gick o la mig kl 11.. haha.

Idag är jag iaf pigg som en mört och ser framemot ännu en kväll med party. Ikväll bär det av till Caroline i min klass, där det vankas maskerad. Jag, Jennie och Malin ska vara hawaiibrudar ;)
Innan detta ska jag åka till bergvik o inhandla mig leggins och något att dricka till kvällen..
Nu blir det frukost, om jag kan få upp min lille myskille ur sängen :P

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0