En liten stöld..

Var inne på malins blogg o hittade denna roliga listan, var tvungen att sno den :P

1. Tre ord varför du sist spydde?   Lite för partysugen :P
2. Vad gjorde du 08:00 imorse?   Plattade håret
3. Vad gjorde du för 30min sen?   Åt pannkakor
4. Vad hände dig 1995? - Jag var på scoutläger..
5. Vem fick dig att skratta senast?   Raymond i klassen
6. Vilken färg är din borste?  Svart
7. Vad köpte du sist?  Mat med Malin och Jennie
8. Vilken färg har du på din tröja?   Roströd
9. Var förvarar du dina pengar?   I madrassen :P
10. Hur var vädret igår?   Kallt..
11. Vad ser du fram emot?   Simons dop, m.m
12. Snarkar du?   Lite tror jag..
13. Vad är 15?   en tidpunkt?
14. Vilken skostorlek har du?   39
15. Vill du klippa dig?   Yes
16. Är du över 25?   Nix
17. Pratar du mycket?   Ja ...
18. Kollar du på O.C?   njää..
19. Har ditt namn ett ”x” i det? KAROLIN = NEJ
20. Känner du ngn som heter Steve?   haha, nej..
21. Hittar du på egna ord? haha, ibland :P
22. Är du en typiskt svartsjuk person?   lite kankse.
23. Vad har du för mobil?  En rosa Samsung
24. Vem ringde dig senast?   Daniel
25. Biter du på naglarna?   Nä..
26. Har du lockigt hår?   Mest risigt :P
27. Vilken konsert ska du på härnäst?    Ingen inplanerad, men vill gå på Lasse W
28. Någon bra person i ditt liv just nu?   Oj, va svårt. Finns MÅNGA bra.
29. Hur många gånger har du svurit idag?   ingen aning..
30. Vilket ord säger du ofta?   Minsann och tusan.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon?   JA
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? Daniel
33. Vad borde du göra nu?   PLUGGA
34. Har du något smeknamn?   Karro, Huru
35. Sover du mycket?   lagom..
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor: Minns inte om jag sett nån?
37. När var du sist ute?   Ute och festade för 2 helger sen senast..
38. Har du gråtit idag?   Nej
39. Är du en glad person?   Ja, oftast iaf..
40. Har du roligt nu?   Inte speciellt..
41. Vad äter du helst?    Choklad!
42. Vem var du med sist?  Mina klasskamrater, främst min studiegrupp som är den bästa!
43. Pratar du i sömnen?   Ibland, säger Daniel iaf..
44. Vem kramade du sist?   Daniel
45. Nämn den bästa personen?   Oj, va svårt. Säger väl Daniel då :P
46. Tycker du om någon just nu?  Tycker om många!
47. Vill du flytta?   Ja, jag vill ha en egen lägenhet
48. Hur ofta borstar du tänderna?   2 ggr per dag
49. Är du egoist?  Ibland :P
50. Gillar du att bada?   JAAAAAAAAAAAA!
51. Skrattar du åt allt? Nästan :P
52. Vem får dig alltid att skratta?   Malin och Jennie och mina syskonbarn! Och självklart Anna, Elin och Frida!
53. Gråter du när du tittar på filmer? Ganska ofta..
54. När grät du senast? När jag saknade Daniel tror jag..


Sådär, då har jag förstört en kvarts pluggande :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Det gjorde du rätt i, älskling!

Att du snodde den alltså ;)

2009-10-15 @ 15:23:37
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nummer 45: Väl, och då är ord som jag tycker skulle passat in bättre på andra ställen! :P Jag ska med göra en lista..Där kommer det att sågas och sågas. Du kommer bli lika uthängd som lagerbäck! Det är några andra frågor som jag är lite tveksam över! ;) Du har sån jävla tur att du är snygg, annars hade det vart en annan femma! Älskar väl dig! Puss då

2009-10-15 @ 15:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0