Det är dags för fredagsmys!

Om en halvtimme kommer Malin och Frida hit o det är dags för lite fredagsmys, blir väl en massa gott i magen antar jag o Idol. =) Mysigt! Ska tända ett par ljus så man får riktig stämning!

Dagen har spenderats i skolan o sen på Maché med studiegruppen, satt där i nästan 3 timmar och pratade o åt. Mysigt när regnet öser ner utanför.. Maché var iaf superbra tyckte jag, god mat o mysigt o snabbt gick det eftersom man får plocka ihop sin egen sallad. Perfekt. Min sallad bestod av sallad, kyckling, bulgur, kräftstjärtar och fetaost (såklart).

Nu ska jag laga lite mat, blir eget potatismos o grillkorv idag tror jag. Men har inte bestämt mig om jag ska äta något, eller bara göra mat till Daniel o sen föräta mig på godis istället? Haha, bra idé karolin! ;)

Men men, vi höres!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0