Dancing queen

Igår kväll var det fest i Malins korridor, övervåningen hade bjudit nedervåningen på fest. Många märkliga människor, men det var superkul ändå. :) Det blev en hel del alkohol och mycket imiterande av maria montazami.
Vid halv 12 tiden tog vi bussen till världens bästa nöjesfabrik o sen dansade vi tills det stängde. Vår älskade schlagerbar höll måttet som vanligt, och spelade världens bästa partymusik. Hade ganska så ont i mina fötter sen kan jag säga.. Träffade även Jennie utanför Nöjes, men tyvärr så gick hon nånannanstans..
Idag mår jag som jag förtjänar, men eftersom jag har massor att göra idag så blir det inte mys i soffan med bakismat förrän tvätten o allt annat är klart.

Här kommer lite bilder från igår:



Så här såg jag ut igår kväll (älskar min nya klänning)



Malin hade världens största jordgubbar! <3



Ett par drinkar senare.. Malin pussar Sanna ;)



Vi hade vår egna tjejfest på nedervåningen ;)



Låter denna bild avsluta en otroligt rolig kväll! =D


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad snygg du var igår! Och vad ROLIGT vi hade :D



Puss

2009-10-18 @ 15:52:05
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0