UPPRÖRD

Igår kväll när jag såg på efterlyst var jag så upprörd att jag nästan grät, vilka idioter det finns alltså! Att 7 killar kan ge sig på en stackars kille helt utan anledning? Fega jävlar! Samma sak med de 3 killarna som gav sig på en kille så att han kanske aldrig mer blir återställd. Jag blir så förbannad! USCH!

Idag slutar jag iaf kl 12, vilket ska bli skönt, o sen har ja inte skola förrän 13.00 på måndag. Sjukt skönt!
Men jag har fullt upp ändå.. Det ska pyntas, städas, shoppas, pluggas...
Nån mer än jag som hoppas på lite snö eller iaf lite kallt nu när det snart är första advent?

O på frågan från Malins mamma: Ja, jag har hästar, hemma hos mamma o pappa. :)
Puss!



Min fina Simone och Mammas Othello :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0