UNIVERSITETET

Ja, då var det dags att gå tillbaka till skolan igen.. ska faktiskt bli kul. Har ju inte träffat mina fantastiska klasskompisar på över en månad nu.. Så det ska bli roligt. :)
Sen ikväll är det dags för Desperate Housewifes hos jennie, ska bli mycket kul! Det var inte ens svårt att gå upp idag, vilket det alltid brukar vara för mig.

Längtar tills på fredag då jag ska plocka fram julsaker, adventsljusstaken, julgardinerna, lite tomtar osv.. de ska bli supermysigt! :D Längtar verkligen till jul nu, det är alltid så himla mysigt. Är dessutom nästan klar med julklapparna, har bara kvar till min storasyster och Daniel, men jag vet ungefär vad jag ska köpa. Skönt att vara ute i god tid för en gångs skull.
Har dessutom skrivit en önskelista till hustomten i vår lägenhet, haha. :)

Men vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0