stressad..

hade en supermysig kväll med Malin igår kväll, med jultema. Först en kebabrulle, o sen julmust med juleskum. Mumma! =) Desperate housewifes var hur bra som helst, som vanligt.

Känner mig stressad idag, VFU mellan 8 och 3 ungefär, sen stan med hon jag är kontaktperson åt, sen måste jag skriva klart inlämningen som ska vara inne på fredag. Att jag aldrig lär mig att börja i tid! Imårrn är det VFU mellan 8 och 4, sen promenad med hon jag är kontaktperson åt igen, sen tvätt och packning inför helgen + en del andra ärenden som måste fixas innan vi åker till Skövde i helgen.
Nu måste jag sluta här!
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du vet att estetuppg inte behöver vara inlämnad förrän på söndag väl? :P

2009-11-18 @ 16:35:02
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja tänkte att eftersom du kände dig så stressad skulle det vara skönt att få höra det iaf..;)

2009-11-18 @ 22:32:36
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0