Ny vecka!

så var helgen redan slut, varför går den alltid så fort?
helgen har iaf spenderats hemma hos mamma o pappa. i fredags var vi hemma o såg på idol och åt äppelpaj, i lördags var vi hos Ulle och Fredrik och Alva halva dagen, sen på kvällen var jag o Anna och fikade på pims.
Igår firade vi pappa lite på fars dag. Det var otroligt skönt att inte festa i helgen iaf.

Så här ser denna vecka ut:

Måndag: VFU och kanske träff med hon jag är kontakperson åt
Tisdag: VFU och 3 år med min älskling <3
Onsdag: VFU
Torsdag: VFU
Fredag: VFU och middagsfirande med Daniel
Lördag: Inget planerat
Söndag: Inget planerat

Skönt att inte ha så mycket planerat än så länge! Ska iaf planera in en dejt med Malin under veckan =)
Nu ska jag iväg till VFUn, ska ha varenda lektion idag. Pirrigt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gick lektionerna? :D



Onsdag eller torsdag kanske? Du får hemsk gärna komma hit så kan vi kanske hyra en film? Eller om vi ses på torsdag kan vi se Mammas Pojkar och Lyxfällan ;)



Puss<3

2009-11-09 @ 15:52:04
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är mer än välkommen hit på torsdag :D



Puss!

2009-11-10 @ 13:12:47
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0